Okul Fıkraları

Okullar elbette ki ilim yuvalarıdır fakat kim demiş ilim içinde espri olmaz diye. Esasında okul fıkralarını besleyen en önemli konuların "Cehalet ve Tembellik" olduğunu da kabul etmek gerekir.

Bir gün öğretmen sınıfa sormuş:

- Biz hangi hayvanların sütünü içiyoruz?

Herkes keçi, koyun, inek demiş. Sıra küçük Zeynep'e gelmiş:

- Biz sütçünün sütünü içiyoruz ögretmenim! demiş.

Oy ver:
loading
4.5(8 oy)

Emrah kalktı, elinde bir listeyle bakkala gitti:

- Bakkal amca, dedi. Kilosu 525 liradan 7 kilo şeker, 630 liradan 11 kilo pirinç, 280 liradan 9 kilo un kaç lira eder?

- O senin dediğin fiyatlardan satmıyoruz pirinci, unu. Hem sen o kadar ağır yükü nasıl götüreceksin?

- Sen ağırlıklarına bakma amca, fiyatlarının toplamını söyle. Bu benim matematik ödevim!...

Oy ver:
loading
4(42 oy)

Anne: - Niçin okuldan erken geldin oğlum?

Çocuk: - Bir soru sordular bir tek ben cevapladım...

Anne: - Harika! Peki sana ne sordu öğretmenin?

Çocuk: - Müdüre silgiyi kim fırlattı?

Oy ver:
loading
4.5(8 oy)

Babası Fikret'e sordu:

- Sınıfta durumun nasıl?

- Çok iyi babacığım. Sobanın yanında oturuyorum!...

Oy ver:
loading
2.5(5 oy)

Bir müzayede tellâlının oğlu, o akşam okuldan dönünce babasıma hesaptan sıfır aldığını söyledi:

- Öğretmen bana 2 kere 12'nin kaç yaptığını sordu ve benim verdiğim rakamı reddetti, diye izah etti.

Baba sordu:

- Peki, sen 2 kere 12 kaç eder demiştin?

- Yirmi iki ama öğretmen kabul etmedi!

- O zaman 23 deseydin!

- Tam diyecektim ki arkadaş, benim ağzımı açmama vakit bırakmadan 24 deyiverdi. Neticede, onun rakamını kabul ettiler tabii!

Oy ver:
loading
2.5(22 oy)

Sayfalar