Okul Fıkraları

Okullar elbette ki ilim yuvalarıdır fakat kim demiş ilim içinde espri olmaz diye. Esasında okul fıkralarını besleyen en önemli konuların "Cehalet ve Tembellik" olduğunu da kabul etmek gerekir.

Öğretmen Ali'ye sordu:

- Oğlum dünyanın şekli nasıldır? Daire mi? Elips mi?

- Vallahi o kadarını bilmiyorum ama babam dünyanın karmakarışık olduğunu söylemişti hocam...

Oy ver:
loading
5(3 oy)

Okulda dayak yiyen bir çocuk babasına öğretmenini şikayet eder. Babası:

- Oğlum! Dayak Cennetten çıkmıştır!

Deyince... Zeki çocuk şu karşılığı verir:

- Babacığım iyi bir şey olsaydı, cennetten çıkarılır mıydı?

Oy ver:
loading
4.5(7 oy)

Türkçe dersinde yaşlıca öğretmen sordu:

- Ben güzelim, dediğim zaman bu hangi zaman formundadır?

- Geçmiş zaman öğretmenim!!!

Oy ver:
loading
4(43 oy)

Öğretmen, tarih dersinde Hasan'a sordu:

- Bana yüzyıl önce olmayan birkaç şey söyle bakalım!

Hasan düşündü:

- Örneğin ben yoktum, dedi.

Öğretmen güldü:

- Biliyorum senin olmadığını, dedi ve başka örnekler vermesini istedi.

- Örneğin siz de yoktunuz!

Oy ver:
loading
3.5(3 oy)

Nuri okuldan eve bir gözü mosmor dönmüştü. Annesi çıkıştı:

- Aşk olsun! Yine mi döğüştün mektepte?

- Şey... Büyük bir çocuğun bir küçüğü döğmesine engel olmaya çalıştım da anneciğim...

- Afferin, bak bu cesaret işi. Kimdi o küçük?

- Bendim anne!...

Oy ver:
loading
4.5(4 oy)

Sayfalar