Doktor Fıkraları

Doktor fıkraları; doktor-hasta ilişkilerini ve doktorların içine düştüğü ilginç durumları konu edinir.

Doktor telefonda hastasına: "Tahliller belli oldu beyefendi." demiş.

- Size bir kötü, bir de daha kötü haberim var.

- Nedir kötü haber?

- Maalesef 1 günlük ömrünüz kaldı.

- Peki daha kötü haber nedir?

- 24 saattir size ulaşmaya çalışıyoruz!!!

Oy ver:
loading
2(2 oy)

Güzel bir hanım bir gün dişçiye gider fakat dişlerini bir türlü açmaz dişçi: "Lütfen hanımefendi! Açın zaten dişin kökü derin degil! Acı duymayacaksınız" dese de; kadın bir türlü acmaz dişini sonunda kızan dişçi asistanına isaret eder ve kadının poposuna iğneyi batırır. Kadın acıyla ağzını açar, dişçi de hemen dişi çeker.

- Bakın acıdı mı hiç? O kadar da bağırdınız...

Kadın:

-Aahhh... Kökü derin değil dediniz ama acısını ta popomda hissettim!...

Oy ver:
loading
5(5 oy)

Orta yaşlı bir çift,doktora gitmişler...

- Doktor, demişler. Sevisirken bizi izler misiniz?

Doktor şaşkın şaşkın bakmış. Demek bir sorunları var. Tıp adamı olarak yardım etmek zorunda. "Peki" demiş. Çift yatağa uzanmış. Doktor izlemiş ve teşhisi bildirmiş:

- İkiniz de gayet sağlıklısınız. Sevişmeniz fevkalade. Merak edecek bir şey yok. Viziteniz 32 dolar. Bu da faturanız.

Oy ver:
loading
1(1 oy)

Doktorun biri, yıllardır ilgilendiği ve sevdiği bir hastasının yanında uyku hapları taşıdığını görmüş ve onu uyarmak istemiş:

- Haluk Bey, kullandığınız uyku haplarını gördüm, zaman zaman ihtiyacınız olabilir ama ben sizi uyarayım! O haplar çok etkilidir ve bağımlılık yaparlar.

Hasta bunun üzerine ukala ukala gülümsemiş:

- Yok doktorcuğum, sen yanlış biliyorsun. 17 senedir bu ilacı kullanırım... Bağımlılık falan yaptığını görmedim!

Oy ver:
loading
4(8 oy)

Dişhekimi, dişçi koltuğunda oturan hastasına:

- Bu diş çekimi için sizden iki misli daha ücret almak zorundayım hanımefendi.

- Neden, Doktor bey?

- O kadar yaygara yaptınız ki, bekleme odasındaki hastalarımdan ikisi çığlıklarınızı duyunca hemen kalkıp gittiler.

Oy ver:
loading
3.5(10 oy)

Sayfalar